פרשת ויחי / תפזורת לפרשת קורח - פרשת ויחי זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, הפרשה מספרת על ימיו האחרונים של יעקב אבינו.

"התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ? יוסף מביא בפני יעקב את בניו, אפרַים ומנשה, כדי שיברכם, ויעקב מתייחס . הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של יעקב במצרים ובפטירתו של יעקב. פרשת ויחי היא סיום וחותם ספר ראשון (גם במעלה וחשיבות1) דחמשה חומשי תורה, . בסיום הפרשה מסופר על פטירתו של יוסף.

פרשת השבוע · הרב מנחם בן יעקב. תפזורת לפרשת קורח
תפזורת לפרשת קורח from 1.bp.blogspot.com
משיחות ליל ויום* ג' פ' ויחי, עשרה בטבת (יהפך לשמחה) ושפ ויחי, יד טבת ה'תשנב. יהדות · פרשת השבוע · פרשת ויחי. פרשת השבוע · הרב מנחם בן יעקב. מוקף במשפחתו הגדולה והמאוחדת, מתענג על הקרבה המחודשת לבנו היקר יוסף . "התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ? לפני מותו יעקב אבינו קורא לבנו יוסף ומבקש ממנו: יוסף מביא בפני יעקב את בניו, אפרַים ומנשה, כדי שיברכם, ויעקב מתייחס . פרשת ויחי היא סיום וחותם ספר ראשון (גם במעלה וחשיבות1) דחמשה חומשי תורה, .

יהדות · פרשת השבוע · פרשת ויחי.

בסיום הפרשה מסופר על פטירתו של יוסף. הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של יעקב במצרים ובפטירתו של יעקב. זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, והיא . יעקב זוכה לשבע עשרה שנות חסד במצרים. רשי אומר, למה פרשה זו סתומה לפי שכיון שנפטר יעקב אבינו . פרשת ויחי זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, הפרשה מספרת על ימיו האחרונים של יעקב אבינו. משיחות ליל ויום* ג' פ' ויחי, עשרה בטבת (יהפך לשמחה) ושפ ויחי, יד טבת ה'תשנב. כשיעקב אבינו יורד אל תוך מצרים הוא מראה לנו דרך . אם נא מצאתי חן בעיניך שים נא ידך תחת ירכי ועשית עמדי חסד ואמת . "התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ? בשבת פרשת ויחי מסיימים את קריאת התורה של ספר בראשית, . פרשת 'ויחי' נקראת פרשה סתומה. פרשת 'ויחי' מסיימת את חומש 'בראשית' ומעניקה לנו תמונה שלמה, מראשית עד אחרית, מקלקול לתיקון, מגלות לגאולה.

הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של יעקב במצרים ובפטירתו של יעקב. פרשת 'ויחי' נקראת פרשה סתומה. זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, והיא . כשיעקב אבינו יורד אל תוך מצרים הוא מראה לנו דרך . פרשת השבוע · הרב מנחם בן יעקב.

משיחות ליל ויום* ג' פ' ויחי, עשרה בטבת (יהפך לשמחה) ושפ ויחי, יד טבת ה'תשנב. סיכום פרשת משפטים: ×
סיכום פרשת משפטים: ×"ינים ש×'ין א×"ם לח×'רו, לאלוקיו - משפטים from w3.chabad.org
בספר התורה אין כל רווח בין סיומה של הפרשה הקודמת לתחילתה של פרשה זו. אם נא מצאתי חן בעיניך שים נא ידך תחת ירכי ועשית עמדי חסד ואמת . יעקב זוכה לשבע עשרה שנות חסד במצרים. כשיעקב אבינו יורד אל תוך מצרים הוא מראה לנו דרך . יוסף מביא בפני יעקב את בניו, אפרַים ומנשה, כדי שיברכם, ויעקב מתייחס . פרשת 'ויחי' מסיימת את חומש 'בראשית' ומעניקה לנו תמונה שלמה, מראשית עד אחרית, מקלקול לתיקון, מגלות לגאולה. פרשת ויחי היא סיום וחותם ספר ראשון (גם במעלה וחשיבות1) דחמשה חומשי תורה, . "התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ?

הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של יעקב במצרים ובפטירתו של יעקב.

פרשת 'ויחי' נקראת פרשה סתומה. בספר התורה אין כל רווח בין סיומה של הפרשה הקודמת לתחילתה של פרשה זו. יוסף מביא בפני יעקב את בניו, אפרַים ומנשה, כדי שיברכם, ויעקב מתייחס . בשבת פרשת ויחי מסיימים את קריאת התורה של ספר בראשית, . הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של יעקב במצרים ובפטירתו של יעקב. פרשת ויחי זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, הפרשה מספרת על ימיו האחרונים של יעקב אבינו. רשי אומר, למה פרשה זו סתומה לפי שכיון שנפטר יעקב אבינו . כשיעקב אבינו יורד אל תוך מצרים הוא מראה לנו דרך . יעקב זוכה לשבע עשרה שנות חסד במצרים. לפני מותו יעקב אבינו קורא לבנו יוסף ומבקש ממנו: בסיום הפרשה מסופר על פטירתו של יוסף. אם נא מצאתי חן בעיניך שים נא ידך תחת ירכי ועשית עמדי חסד ואמת . זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, והיא .

זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, והיא . פרשת ויחי היא סיום וחותם ספר ראשון (גם במעלה וחשיבות1) דחמשה חומשי תורה, . "התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ? הפרשה בכללה עוסקת בימות חייו האחרונים של יעקב במצרים ובפטירתו של יעקב. יעקב זוכה לשבע עשרה שנות חסד במצרים.

פרשת 'ויחי' נקראת פרשה סתומה. תפזורת לפרשת קורח
תפזורת לפרשת קורח from 1.bp.blogspot.com
לפני מותו יעקב אבינו קורא לבנו יוסף ומבקש ממנו: פרשת ויחי היא סיום וחותם ספר ראשון (גם במעלה וחשיבות1) דחמשה חומשי תורה, . בשבת פרשת ויחי מסיימים את קריאת התורה של ספר בראשית, . רשי אומר, למה פרשה זו סתומה לפי שכיון שנפטר יעקב אבינו . יעקב זוכה לשבע עשרה שנות חסד במצרים. אם נא מצאתי חן בעיניך שים נא ידך תחת ירכי ועשית עמדי חסד ואמת . זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, והיא . יוסף מביא בפני יעקב את בניו, אפרַים ומנשה, כדי שיברכם, ויעקב מתייחס .

משיחות ליל ויום* ג' פ' ויחי, עשרה בטבת (יהפך לשמחה) ושפ ויחי, יד טבת ה'תשנב.

פרשת 'ויחי' נקראת פרשה סתומה. פרשת ויחי היא סיום וחותם ספר ראשון (גם במעלה וחשיבות1) דחמשה חומשי תורה, . רשי אומר, למה פרשה זו סתומה לפי שכיון שנפטר יעקב אבינו . בסיום הפרשה מסופר על פטירתו של יוסף. "התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ? פרשת השבוע · הרב מנחם בן יעקב. מוקף במשפחתו הגדולה והמאוחדת, מתענג על הקרבה המחודשת לבנו היקר יוסף . אם נא מצאתי חן בעיניך שים נא ידך תחת ירכי ועשית עמדי חסד ואמת . יהדות · פרשת השבוע · פרשת ויחי. בספר התורה אין כל רווח בין סיומה של הפרשה הקודמת לתחילתה של פרשה זו. כשיעקב אבינו יורד אל תוך מצרים הוא מראה לנו דרך . לפני מותו יעקב אבינו קורא לבנו יוסף ומבקש ממנו: בשבת פרשת ויחי מסיימים את קריאת התורה של ספר בראשית, .

פרשת ויחי / תפזורת לפרשת קורח - פרשת ויחי זוהי הפרשה האחרונה בספר בראשית, הפרשה מספרת על ימיו האחרונים של יעקב אבינו.. פרשת השבוע · הרב מנחם בן יעקב. פרשת 'ויחי' נקראת פרשה סתומה. יוסף מביא בפני יעקב את בניו, אפרַים ומנשה, כדי שיברכם, ויעקב מתייחס . "התחת אלהים אני" ומדוע הרג משה את המצרי בשם המפורש ? בסיום הפרשה מסופר על פטירתו של יוסף.